And I'm so excited, that I just can't hide it

Jag insåg precis en sak... En sak som jag antagligen kommer att fråga mig själv flera gånger inom de kommande veckorna. Varför! Varför bokade jag bara två veckor? Satt precis och kikade på bilder från mitt projekt. Och jag säger er bara... Jag vill dit nu och sedan inte åka hem.
Jag har ju ett gäng kompisar som också ska åka och volontärarbeta utomlands. Vissa har redan åkt, vissa åker den här veckan och vissa åker nästa. Det är bara jag som har valt att åka senare. Och det är bara jag som bara ska vara borta i två veckor. Anledningen var väl att jag inte skulle missa så mycket skola. Men medans jag går miste om tre skoldagar, så kan jag känna mig en aning irreterad men även en aning avundsjuk att de andra missar tre till fyra veckor för att de är borta så pass länge. 
Men inga sura miner över det. Jag är överlycklig att jag ska få komma iväg på detta äventyr. Och jag är även hur spänd som helst på att få utforska världen och dess mänsklighet på egen hand. 26 dagar kvar nu, hörni.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback