100 dagar kvar...

Tänk! Nu är det bara hundra dagar kvar tills det att mitt flyg lyfter från Arlanda. Även om hundra dagar kanske är en lång tid för vissa så tror jag att dessa månader som återstår kommer att flyga förbi. Dessutom så har det redan passerat kanske tvåhundra dagar sedan detta projekt ens drog igång.
Nu såhär innan nyår kan jag hur som helst glädja mig åt att resan nu är bokad och nästan helt betald. Jag tänkte att jag skulle göra en liten presentation av min budget och lägga upp, så att ni får se hur mycket en sådan här resa kostar och varifrån man kan få pengar för att kunna genomföra den. 
God fortsättning på er alla och ett Gott nytt år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback