Wait whuuuuuut?!?

...Är det seriöst redan fredag? Vecka 16? Kan det verkligen stämma? Har jag redan varit här i Singburi i snart två veckor. För om detta stämmer så betyder även det att jag drar vidare idag. Nej, inte hem till Svealand. Jag ska ju till Bangkok^^ But seriously though... Är det verkligen så att jag om 15 minuter lämnar Singburi bakom mig. Noooooo! Vill stanna! Aja, nya äventyr säger man inte nej till. Anatar att detta är det jobbiga med livet –att säga hejdå till det man har fäst sig vid. Precis som jag har fäst mig vid Singburi, dess omgivning, och såklart alla härliga människor här. Så nu måste jag göra det svåra. Verkligen ta farväl. Så om ni ursäktar ska jag ta ett kramvarv nu. Hörs från Bangkok ikväll!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback