Thailand calling!

Nu är jag här! Ligger nu i min säng, i mitt rum, på volontärcentret, i Singburi, i Thailand! Känner att jag borde vara överlycklig och dötrött. Men känner mig ganska tom på känslor för tillfället, kanske bieffekt av för lite sömn. Resan hit gick väl bra, I guess. Flygresan var som väntat väldigt seg. Ganska förståeligt då man inte lämnade sin lilla flygstol på tio timmar. När jag väl hade landat i Bangkok var koordinatorn sen, så fick stå och vänta i ca en timme på honom:/ Dessutom var det en anna tjej som anlände samtidigt. Så vi tre begav oss iväg. Först med metro, sen med taxi, sedan fick jag och tjejen (vars namn jag för tillfället inte kommer ihåg) hoppa på en lokalbuss som tog oss till Singburi. Där blev vi hämtade med pling-plong-taxi av volontärcentrets "ledare". Och nu är jag här. Har enbart hunnit duscha, äta och umgås lite smått med övriga volontärerna. Men nu ska jag inte tråka ut er med mer text, utan ni ska få se lite bilder...
 
 

Kommentarer
Postat av: Silke

gu vad kul!! Fortsatt lyckatill i thailand!

2014-04-06 @ 08:36:04
URL: http://silkez.blogg.se/



Postat av: Radingers

Hallo Ida ! Vi sitter med din familj o kollar din blogg. Vi är sjukt imponerade av dig. Tycker i o för sig lite synd om dig för det kan ju inte vara lika kul när inte vi är med;)/Radingers

2014-04-06 @ 13:22:31



Postat av: Guesswho

Paper Toooooowwwnnns <3

och ha så kul =D blir lite tomt ibland när man sett fram emot ngt jättelänge, nothing odd about that, men det kmr bli awesuuumm ändå =D ha kul!!

2014-04-06 @ 15:23:19




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback