Sista dagen av detta äventyr

Sista dagen i Bangkok, vilket betyder sista dagen i Thailand. Nooooooo! Vill stanna! Well, well... Alla äventyr har ett slut. Men så mycket kul som jag har haft. Så många vackra själar jag har mött. Så mycket jag har lärt mig. Så mycket jag har upplevt. Denna volontärresa har varit något av de bästa sakerna i mitt liv jag har gjort. Kan av hela mitt hjärta rekomendera alla på denna jord att göra en liknande resa. Det förändrar något inom dig. Du växer. Precis som jag har gjort. ikväll lyfter mitt flyg mot nya äventyr. Kanske lite mer bekanta än detta. Men det är fortfrande ett äventyr. Precis som livet själv. Så när jag kliver på flyget ikväll kan jag med rent samvete veta att jag lämnar något bra efter mig. Jag har lämnat efter mig kunskap, styrka och glädje. Det är något jag är stolt över. Och det är något som kommer vara med mig för resten av livet, precis som alla minnen. Så farväl Thailand. Hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi ses nästa gång.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Igemo

Välkommen hem Ida till våren och solen

2014-04-21 @ 07:15:41




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback