Inget att göra :/

Varför följde jag inte med till Bangkok för?!? Jo för att ett, jag ska dit nästa helg. Och två, jag tänkte "men det kommer ju hända massvis med kul i helgen då det är Songkran". Jag hade fel. Visst de åker hela tiden förbi människor som splashar vatten på oss idag, men förutom det finns inget att göra. I Singburi är poolen nerstängd för dagen och bara vissa butiker är öppna. Vi fick reda på att det STORA vattenkriget inte är förns imorn. *Suck* Aja, kan iaf glädjas av att man är i Thailand och har tråkigt än i Sverige och har tråkigt. Plus här blir man iaf nerstänkt (positivt, det är hur varmt som helst här).
 
 Vill till poooooooolen

Kommentarer
Postat av: Gubben

tittar in i di blogg. Intressant blogg. Tråkigt vid poolkanten, det skulle jag kunna tänka mig med att ha :-)!!

2014-04-13 @ 08:23:01
URL: http://mhats.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback