You can see your life out the window, tonight...

Sitter nu här i min fotölj i mitt hotellrum och ser eftermiddagssolen stråla över den vackra staden Bangkok. Tillsammans med One Republics If I Lose Myself så kan jag nästan säga att detta är ett av mina favoritstunder som jag har haft under dessa två veckor. För som ni alla vet är jag en person som är passionerad av de mesta av vad arkitektur har att erbjuda. Och att få sitta på denna plats och skåda en av jordens största, och häftigaste städer från ovan är nästan lika häftig som för en reselycklig person att gå ombord på ett flygplan(haha, beskrev precis mig själv igen). Men ni förstår... Det är en ren lycka för mig att få sitta här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback